Michael Jackson (1958 - 2009)

Michael Jackson (1958 - 2009)

Dodano
widelec.org 2009-07-01 01:04:00
Link
www.widelec.org/zdjecie,michael-jackson-1958---2009,3018.html
Źródło
Kategoria
ZdjecieFotografia Tagi: michael jackson
Komentarzy
76 czytaj
Liczba wyświetleń
23695
Udostępnij
Facebook

Podobne

NBC - Michael Phelps 100M

FilmNBC - Michael Phelps 100M

Liczba wyświetleń: 1733

Skomentuj (0)

Michael Jackson by LIFE

ZdjecieMichael Jackson by LIFE

Liczba wyświetleń: 71176

Skomentuj (90)

Ilość wyświetlanych zdjęć:

1

Komentowanie i ocenianie dostępne tylko dla zalogowanych. Zaloguj się albo Utwórz nowe konto

 

Komentarze (75)

Powiększ tekst | Pomniejsz tekst

kret

2010-01-13 21:15:19

0
PlusMinus

Cruz : " Co usłyszał Michael Jacson na lozu śmierci?

nie rozklejaj się!" Cruz posikam się przez Ciebie!

adriann1029

2010-01-08 00:08:13

0
PlusMinus

ale sobie pogawędke ucieliście...

cruz

2010-01-07 20:19:32

0
PlusMinus

Co usłyszał Michael Jacson na lozu śmierci?

cruz

2010-01-07 20:19:03

+1
PlusMinus

nie rozklejaj się!

Temida

2009-08-04 11:44:46

0
PlusMinus

Do czegoś trzeba się przecież przyczepić, choćby na siłę, zwłaszcza w zdaniu wyrwanym z kontekstu.

cruz

2009-08-02 19:26:15

+1
PlusMinus

"Dlaczego emocje kogoś kto słuchal muzyki Jacksona są głupie, a kogoś kto słucha Led Zeppelin już nie?" - pytanie nie trzyma poziomu!

Temida

2009-07-25 00:53:59

0
PlusMinus

http://www.youtube.com/watch?v=15TSEKXXIvI
http://www.youtube.com/watch?v=sMGcJFCmnCg&feature=related
jest tego więcej, ale to tak, abyś nawet nie musiała wklepywać dwóch słów na YT. Tu masz zdjecia, na których widać plamy bielacze na ciele Jacksona.

Temida

2009-07-25 00:38:24

0
PlusMinus

P.s. Zdania odnoszące się do Ciebie mają charakter przypuszczeń, są to moje odczucia i wrażenia w odniesieniu nawet nie do Ciebie, ale do Twoich słów w tym konkretnym temacie.

Temida

2009-07-25 00:29:45

0
PlusMinus

Nadal jestem daleka od tego aby powiedzieć, że jesteś taka jaką mi się wydajesz. Dla mnie te kilka akapitów suchego tekstu to za mało, aby powiedzieć jakim jesteś człowiekiem i Cię jak się wyraziłaś zaszufladkować. Smutne jest to, że Tobie te kilka akapitów wystarczyło do wydania tak dalece idących sądów, podczas gdy ja nadal stawiam tylko hipotezy, których nie jestem w stanie udowodnić w obliczu tak niewielkiej i wybiórczej liczby informacji na Twój temat. Ja Ci nie wystawiłam diagnozy, za to ty spróbowałaś po amatorsku zdiagnozować mnie. Z całym szacunkiem, ale nie masz pojęcia jak wygląda sposób pracy psychologa, poza tym psycholog to zawód, więc jestem nim w pracy. Po godzinach jestem zwykłym czlowiekiem i mało mnie obchodzą Twoje problemy emocjonalne, więc nie odpowiadam ze ewentualne skutki moich słów na Twojej psychice, to już Twój problem.

Temida

2009-07-25 00:18:52

0
PlusMinus

Co innego pisać o swoich odczuciach, myślach, wrażeniach, a co innego z taką pewnością siebie i arogancją oceniać innych ludzi. Może najpierw zacznij od siebie co?. Każdy ma prawo kochac tak jak chce, wierzyć w to co chce i czuć tak jak czuje.
Ocenianie żałoby ludzi po śmierci kogoś kto w jakiś sposob był Ci bliski, dawał Ci radość chociażby poprzez muzyke, w kategoriach szopki, cyrku, komedii itd., degradowanie uczuć innych ludzi w ten sposób jest nietolerancją i egoizmem. Dlaczego emocje kogoś kto słuchal muzyki Jacksona są głupie, a kogoś kto słucha Led Zeppelin już nie, tak trudno zrozumieć, że u kogoś właśnie jego muzyka mogła wywoływać to samo co u osoby słuchającej klasyki rocka? Nie będę przytaczała Twoich niskich i zjadliwch w moim odczuciu zdań. Myślę, że jesteś na tyle inteligentna, że zrozumiesz o co mi chodzi. Prosiłam, abyś wyprowadziła mnie z błędu, bo dopuszczałam możliwość, że mogę się mylić co do odbioru Twoich słów.

Temida

2009-07-25 00:07:50

+1
PlusMinus

Te plamy u białych są zawsze białe, u czarnych na początku wyglądają jakby im skóra zeszła po oparzeniu słonecznym, takie czerwonawe o poszarpanych brzegach, właśnie dlatego zaczął się tak tapetować, aby to wyrównać. Co do jego artyzmu przeczytaj sobie choć artykuł na wikipedii to wtedy pogadamy, ja Cię nie przekonuje, abyś go wielbiła, tylko, żebyś nie deptała tak człoweka, o którego dorobku najwyraźniej niewiele wiesz i nawet nie chce Ci się dowiedzieć czegokolwiek, bo za bardzo go najwyraźniej nie lubisz, aby zdobyć na jego temat informacje do sensownej dyskusji. Mówsz że nie jesteś skrajna, tylko, że to ty szufladkujesz ludzi w zależności od swoich emocji. Skąd wiesz jakim jestem psychologiem, człowiekiem kimkolwiek. Ja napisałam wyraźnie, że mam wrażenie, że myślisz tak a tak, nie że taka napewno jesteś. Trudno odczytać idealnie pezkaz myślowy jeżeli ma się przed sobą suchy tekst. Ton twoich kolejnych wypowiedzi zdaje się tylko potegować i uwiarygadniać moje wcześniejsze wrażenia

Temida

2009-07-24 23:54:11

0
PlusMinus

Nie nazwalam Cię głupią, fanatyczną antyfanką czytaj uważnie. Poza tym to ty w swoich wypowiedziach ziejesz głupim i niepotrzebnym jadem a nie ja, ale spokoj zawsze wyprowadza z równowagi takich jak ty. Co do tego że nazwałam Cię glupią przepraszam, ale ty zdaje się zrobiłaś to samo. Człowiek to czy ktoś jest bogaty czy biedny w przypadku pedofilii nie ma dla mnie znaczenia, nie czytałaś ze zrozumieniem, najwyraźniej zaślepiają Cię emocje. Ja tylko mówię, że takie argumenty jakie wysuwasz,nie są wystarczające do skazania kogoś za przestępstwo, trzeba je jeszcze udowodnić, na szczęscie tacy ludzie jak ty nie są sędziami, bo tam gdzie legalna jest kara śmierci, dochodziło by do masowych "błędów". Po prostu jestem ostrożna w ferowaniu wyroków na temat innych ludzi, bo nikt z nas nie jest Bogiem, aby być idealnym, wszystkowiedzącym wzorcem dla innych i mieć prawo tak wydawać wyroki. Co do plam bielactwa, już pisałam bez większego wysiłku znajdziesz zdjęcia na których Jackson ma takie plamy

cruz

2009-07-24 18:59:04

0
PlusMinus

Jeszcze jedno- oceniłas mnie jak głupią, fanatyczną antyfankę.Pani sycholog ma chyba problem z precyzyjna diagnozą i mylnym szufladkowaniem.Przypuścmy,ze jestem dziewczyna przewrażliwiona na swoim punkcie z niską samoocena i ktos taki jak ty (psycholog,pewnie przepracowany i kiepsko opłacany) wysuwa taka opnie, mogłabym popasc w depresje.
Mogłabys dodac kilka rzetelych porad,metod jak mam patrzeć na ludzi w okół mnie i byłaby komedia.






cruz

2009-07-24 18:50:52

0
PlusMinus

i już mi sie nie chce mówic wiecej o nim bo nie lubie być monotematyczne-wkurwia,wkurwiła mnie cała ta szopka w okół niego,ludzie udawali jacy to są wrazliwi,bo wielki człoweik odszedł(sic!) płakali bo reszta płakał i dobrze to wygladało,zarzuć mi brak empatii co mi tam...ja i moje środowisko po nim nie płakało!






cruz

2009-07-24 18:41:34

0
PlusMinus

pewnie wszyscy starsi panowie szukający kolegów i koleżanek w piaskownicy to nie dewianci tylko osoby skrzywdzone przez rodziców.
Z drugiej strony klasyczna polska logika: facet biedny zaczepiający dzieci - pedofil
facet sławny robiący to samo - niedojrzały emocjonalnie ekscentryk - ofiara swoich rodziców!






cruz

2009-07-24 18:32:13

+1
PlusMinus

po3 gdybym ja publicznie przyznam się że sypiałem z twoim dzieckiem w łóżku bez twojej wiedzy, ale to tak z miłości do dzieci, ale bez seksu to sąd mnie skarze już na pierwszym posiedzeniu!! mj przyznał sie do tegopublicznie w udzielonym wywiadzie. Ten troll nie poszedł siedziec tylko dlatego,że miał kupę kasy!
myślisz,ze jakis pedofil przyznałby sie ze jestem pedofilem?
Rozumiem że można kochać muzykę Jacksona, ale żeby tak zatracić poczucie rzeczywistości i umiejętność realnego oceniania faktów?





cruz

2009-07-24 18:23:06

0
PlusMinus

boshe mówiła,że juz mi się nie chce pisać o tej "parodii człowiak" :-/ a ty swoje...
po1 był dla mnie nikim-jako artysta i ty mnie do tego nie przekonasz
2 bielactwo to są białe rozszerzające się plamy na ciele. NIE MA bielactwa całkowitego i przebiegającego rówmomiernie bez widocznych plam kobietooo! Poddał się on zabiegom wybielania skóry polegającym na laserowym niszczeniu ciemnego pigmentu. Biała skóra MJ nie jest następstwem żadnej choroby, lecz zabiegów sztucznego wybielania. MJ nie ma i nie miał symptomów tej choroby!

Temida

2009-07-23 12:07:58

0
PlusMinus

p.s.co do przerostu formy nad treści nad treścią w przypadku Jacksona po części masz rację i nie czepiałabym się, gdyby nie to, że w moim odczuciu znajdujesz się po przeciwnej stronie skrajności co fanatyczni fani, a ja żadnej skrajności nie lubię, zwłaszcza w opiniach na temat osobowosci ludzi, których nie znało się osobiście, a wypowiada się na ich temat z taką pewnością siebie jakby się z nimi piło wódkę. Jeżeli się mylę to wyprowadź mnie z błędu.

Temida

2009-07-23 11:52:00

+1
PlusMinus

Co do Twojej wypowiedzi na temat bielactwa mogłabym jej nie komentować, bo sama się wystarczająco podsumowałaś, ale ujmę , to tak, równie dobrze mogłabym wierzyć lub nie, że wyglądasz tak jak na swoim avatarze i do tego masz dajmy na to prawdziwy diabli ogon. Czy takie rozważanie lub stwierdzenie jest poważne sama osądź. Co do pedofilii, nie życzę Ci abyś kiedykolwiek musiała się bronić przed jakimkowiek fałszywym oskarżeniem i udowadniać, jak bylo naprawdę milionom ludzi sterowanym przez kolorowe, grające pudełko. W kwesti pedofilii powiem tylko tyle, bo po tym, co napisalaś więcej chyba nie ma sensu. Sama sobie wystawiasz świadectwo dojrzalości opinii.

Temida

2009-07-23 11:44:15

0
PlusMinus

Tobie nie musi się on podobać.Nie twierdzę też, ze jego muzyka była jedyną słuszną, szczególnie, że oprocz niego słucham przede wszystkim klasyki rocka. Szczerze mowiąc, gdy muszę wymienić jakiej muzyki słucham to zawsze mam problem, w którym miejscu go wymienić, bo tak w jednym ciągu rockowych twórców nie pasuje. Z rockiem dla mnie łączy go bardzo duży przekaż emocjonalny czasem w jego przypadku tak duży, że ocierający się o groteskę, ale mnie to nie przeszkadza. Co do efekciarstwa, gdyby Jackson nic nie umiał i był tylko tworem czystej komercji, byłby taką sobie zwykłą gwiazdką pokroju Britney Spears, która głos ma taki, że na kocertach ją własny chórek zagłusza...Dzisiejsze młode gwiazdki przychodzą i odchodzą, a o nim cały czas się mówiło, dobrze,źle, ale się mówiło i wracało do utworów z jego najlepszych lat.

Temida

2009-07-23 11:33:43

+1
PlusMinus

Przyrównanie Jacksona do klasyki rocka to jak porównanie osła z koniem, bo przecież należą do jednej rodziny parzystokopytnych. Porównuje się w obrębie danego gatunku. Jackson nie działał w nurcie sex, drugs & rock'n'roll. Histeria jego fanek nie miała czysto seksualnego podtekstu. Mnie samej trudno to określić, chyba faktycznie bylo tak jak piszą, że byl postacią bez płci i wieku. Był ekscentryczny przez co jedyny w swoim rodzaju.W swojej muzyce gonił za pewną utopią, o której marzy wiele ludzi, żeby nie było wojen, żebyśmy wszyscy miłowali się jak bracia, aby było cukierkowo, szczęśliwie, kolorowo. Tak to jest naiwne, kiczowate, nierealne i może głupie, ale marzenia, ideały i tęsknoty nie muszą być mądre. On uderzal w najbardziej idealne, romantyczne struny ludzkiej natury i chyba to mogłoby wyjaśniać jego popularnośc. Przy jego muzyce można było odpłynąć w bajkowy, odrealniony świat i on sam trochę był taką postacią z bajki. Mnie jego muzyka właśnie dlatego się podobała.

Temida

2009-07-23 11:21:33

0
PlusMinus

To, że potem przestał odnosić sukcesy nie przekreśla jego poprzedniego dorobku, tylko dlatego, że w czasach kiedy muzyka zostawila go daleko w tyle przestał się podobać. Muzyka poszła dalej, a on wypuszczał płyty cały czas w prawie niezmienionym stylu, który mógł się podobać tylko jego fanom. Krytycy nie zostawili na nim suchej nitki i słusznie, ale nie znaczy to, że wszystko co zrobił nie miało żadnego znaczenia i było do kitu. Był charakterystyczny, miał prawdziwy talent, niesamowity głos, sposób poruszania się na scenie i sposób organizowania koncertów na zasadzie spektakularnych widowisk. One się mogły podobać lub nie, ale były czymś nowym. Mówisz o komercji ok, ale podaj mi drugą taką dzisiejszą gwiazdę, która zgromadziła tyle fanów na całym świecie, do tego stopnia głupiejących na jej punkcie. No tak owszem dawne rockowe zespoły też wywoływały histerię u fanek, ale one grały w innych czasach i przekazywały pewną ideologię, zgodnie z definicją muzyki rockowej.

Temida

2009-07-23 11:12:12

0
PlusMinus

Kasę na thrillera wyłożył sam, aby pokazać że warto w niego inwestować. Był pierwszym czarnym wykonawcą, który stał sie do tego stopnia popularny w mediach. Poza tym nie mów o 3 płytach, ponieważ on był już sławny w czasach gdy śpiewał z braćmi, a gdyby mówić o jego płytach solowych dla wytwórni sony to będzie 7 płyt, z czego moim zdaniem liczą się 4. POza tym Jackson na swoich płytach śpiewał, pisał teksty, tworzył muzykę i ukladał choreografię do teledysków. Sposób tworzenia klipów mających rozbudowaną fabułę, opowiadających jakąś historię, z udziałem większej grupy tancerzy został spopularyzowany właśnie przez niego.Nie mów że nic nie zrobił, ponieważ istotnie wpłynął na rozwój nurtu muzyki jaki reprezentował. Nie można go dokładnie sklasyfikować, bo mieszał różne odcienie muzyki w swoich utworach. Pierwsze płyty ma bardziej soulowe oraz r'n'b, ale potem jest tam trochę rocka i przede wszystkim pop. On po prostu eksperymentował dzisiaj to normalne.

Temida

2009-07-23 10:58:19

+1
PlusMinus

Po pierwsze nigdzie nie napisałam, że Jackson byl gwiazda rocka, bo nie był. Tworzył muzyke popularną tzw pop chociaż ten gatunek jak wiele innych wyodrębnił się wlasnie z rocka i pierwotnie byl to pop rock, a teraz ma wiele więcej znaczeń i odmian,w tym kontekście można by powiedziec o niektórych gwiazdach, że tworza rockową muzykę, chociaz dla mnie to naciągane. Co do Jacksona miał kilka kawałków w rockowych klimatach jezeli chodzi o brzmienie muzyki, ale nigdy nie byl to klasyczny rock. Nikt nie mówi, że on wszystko co rozpowszechnil zrobil sam. Tak jak wielu przed nim i po nim wzorowal sie na starszych od niego m. in. na Jamesie Brownie. Jego sposób poruszania też nie zostal stworzony przez niego. Chodzi o to, że on wiele rzeczy, które już byly połączył w pewną całość, która się spodobala. Chodzi o sposób tworzenia i sprzedaży muzyki. Chodzi też o to, ze on był czarnym artstą, gdyby był biały może byłoby mniej szumu.

cruz

2009-07-23 07:36:35

0
PlusMinus

aaa jeszcze cos w jego bielacto wierze tak jak w podwodne cywilizacje, a co do pedofili masz czesciowa racje,dla mnie osoba ktora sie podejrzewa o pedofilie juz smierdzi.

cruz

2009-07-22 16:17:06

0
PlusMinus

4.M. Jackson to przerost formy nad trescia.
Efekciarstwo wygralo oraz narzucona sprytnie przemyslana reklama i wszystkie dodatki, ktore nie mialy nic wspolnego z muzyka. Tak sie wlasnie robi kase na muzyce jesli sie ja sprowadzi do zwyklego towaru czy przedmiotu. Zasada handlu - calkiem slaby nawet produkt przy fenomenalnej reklamie i promocji moze przyniesc rewelacyjne skutki.
M. Jackson nie dzialal sam. Bez otocznia armii ludzi, ktorzy wzniesli go na szczyt nic nie znaczylby.
O tych ludziach, ktorzy w jednakowym stopniu przyczynili sie do jego slawy zapomina sie.
Sam Michael juz dawno o nich zapomnial i odsuwajac sie od nich.
Przykre to jest troche, ze tak traktowal niektorych ludzi.
Bardzo czesto wspomina sie, ze wszyscy czerpali i czerpia z jego dorobku i dla kazdego byl inspiracja, a on byl jedyny i nie czerpal od nikogo nic. Tylko wszyscy zapominaja ile to MJ czerpal rowniez od innych, bo sam wszystkiego nie wymyslil - o tym kazdy wie.

cruz

2009-07-22 16:13:57

0
PlusMinus

Ad.3 Zawsze byla to ta sama grupa czterech muzykow + Peter Grant. M. Jackson zmienial muzykow i tancerzy jak "rekawiczki". Bez nich nie zaszedlby tak daleko. Oni w takim samym stopniu przyczynili sie do jego sukcesu jak on sam.

cruz

2009-07-22 16:13:10

-1
PlusMinus

3. Clip "Thriller" kosztowal podobno okolo 1mln USD i okrzyknieto to wtedy rekordem.
Dla Led Zeppelin na potrzeby stworzenia obrazow do "The Song Remains The Same" przy produkcji wydano wiecej kasy niz na wszystkie teledyski Jacksona razem wziete do kupy.Chodzilo o to aby producent nie mial nigdy zadnego udzialu w tym co wyprodukowal, a caly dochod z tego produktu nalezal do Led Zeppelin. I nikt z tego nie robil zadnej sensacji, afery i krzyku i szpanu. Bylo to duzo wczesniej od pierwszego teledysku Michaela Jacksona. I nie robiono tego dla reklamy, tylko po to aby ludzie mogli poprostu zobaczyc Led Zeppelin. Nie kazdy mogl isc na koncert, a poza tym Led Zeppelin nigdy nie wystapil w TV poza paroma bardzo krotkimi wystepami w poczatkowym okresie dzialania. Led Zeppelin nie potrzebowal reklamy, promocji, efekciarskich teledyskow i calej tej "cyrkowej otoczki" ktora nie ma nic wspolnego z muzyka. Dzialal bez zadnych obcych dodatkowych muzykow oraz agentow reklamowych.

cruz

2009-07-22 16:10:55

0
PlusMinus

Ad.2 Wielkie doswiadczone slawy sceny poddawaly sie i palily sie psychicznie twierdzac, ze po jego wystepie w zasadzie nie maja juz czego pokazywac. Bo w jego wystepie jest wszystko.
Natomiast kto inny w takiej tremie to tylko moze wypasc gorzej.
W swiecie rocka i rock&rolla M. Jackson nie istnial w ogole!!!!!!!!
W tym swiecie (w moim świecie) zawsze byl symbolem "obciachu"!!!
Probowal cos tam wprowadzac rockowego do swojej muzyki dogadujac sie miedzy innymi z Edkiem VanHalen'em. Chcial na sile zwrocic na siebie uwage w swiatku rockowym , ale ludzie z branzy rockowej smiali sie z tego!

cruz

2009-07-22 16:09:05

-1
PlusMinus

Temida głupia to ty jesteś :-/ wszystkowiedząca nie jestem ale mj był nikim dla mnie i przy moich idolach sie chowa ten wieśniak! nie chce mi sie już na jego temat pisać więc napisze coś co już kiedyś gdzieś indziej napisałam...
1. Jego popularnosc i slawa to lata 80' oraz jego trzy plyty i to wszystko. Muzyka M. Jacksona byla i jest ponadprzecietna.
Nie jest zla, ale tez nie jest jakas super rewolucyjna czy ponadczasowa.
Dowodem na to jest to, ze swiat w zasadzie zapomnial o nim juz dawno.
Przypomniano o nim teraz dopiero. Jego postac zostala wyciagnieta ze skansena

2. J. Hendrix - ten sam problem mial co Jackson.
Nie mogl sie pogodzic z tym, ze jest czarny - czyli gorszy od innych.
Jego wplyw na innych wykonawcow byl tak wielki, ze M. Jackson mogl mu tylko pozazdroscic.
Jego wplywy w swiecie gitary sa widoczne non-stop az do dzisiaj mimo uplywu prawie 40 lat.
On paralizowal do tego stopnia innych wykonawcow, ze nikt nie chcial po nim wystepowac.

Temida

2009-07-22 14:49:58

+1
PlusMinus

Kto się z ostatnim zdaniem nie zgadza, prawdopodobnie ma nie więcej niż naście lat i tak naprawdę nie wie kim był Jackson, ponieważ nie załapał się na lata jego największej świetności i prawdopodobnie, dlatego nie rozumie całego zamieszania wokół jego osoby i wszystkich pochwał pod jego adresem. Ja wychowałam sie na początkach mtv moi drodzy Madonna, Jackson, Paula Abdul, Queen, Guns'n'roses i wielu innych to była muzyka, a nie ta dzisiejsza papka w której każdy brzmi tak samo.
Dzisiejsi nastoltakowie mogą tylko żałować, że nie urodzili się wcześniej. Może wtedy część z Was nie gadała by takich bzdur.

Temida

2009-07-22 14:41:56

+1
PlusMinus

Co do bielactwa. Wystarczy dokładnie przesledzić zdjęcia Jacksona z każdeg albumu, aby się przekonać, że naprawde miał bielactwo, komu się nie chce niech wpisze na YT michael jackson vitiligo i będzie mial kombinacje razem ze zdjęciami przypadków zwykłych śmiertelników. Radzę tez poczytać trochę na temat tej choroby, zamiast tonem mędrca wypowiadać swoje bezpodstawne sądy. Co do czci. Jak zmarl Michael przez kilka dni nie mogłam się z ta myślą oswoić, nadal jest mi trochę smutno. Nie zanosiłam do niego modlów, ale jego muzyka nierzadko wyrywała mnie z najgorszego dołka. Czekałam na kolejne utwory, chciałm mieć okazję zobaczyć go na scenie. Moze jego piosenki byly naiwne, moze czasem zbyt idealistyczne, ale nikt inny takich nie spiewa. Wszyscy ględzą tylko o złamanym sercu, że az czasem na wymioty sie zbiera. Poza tym on mial wszystko dopracowane wokal, taniec, kreacja, klipy tego gatunku gwiazd muzyki juz nie ma. Wraz z nim odeszła pewna epoka i część mojego dzieciństwa i to jest fakt.

Temida

2009-07-22 14:33:06

+1
PlusMinus

Co z tego, że zostajesz uniwinniony w mocy prawa, bo byles niewinny, ale w oczach ludzi jestes skazany juz w momencie otrzymania zarzutów.Jezeli do tego prowadziłes biznes oparty na komputerach to idziesz z torbami tylko dlatego, ze żona chciała podczas rozwodu Cię uniewiarygodnić. Poza tym czy naprawde uwazacie że tyle gwiazd amerykanskiego showbiznesu wypowiadaloby się o Jacksonie w taki sposob, gdyby byl zlym czlowiekiem. Mam na mysli jego przyjaciół, ktorzy go znali. Czy jestem fanka Jacksona? Tak. Czy go znałam? Nie. Czy wierzylam w jego niewinność? Tak. Jednak jako psycholog dopuszczałam tę drugą mozliwość, ponieważ warunki w jakich dorastal mogly przynieść takie skutki.Wersja, że byłby winny wydawała mi się bardziej niewiarygodna ze względu na warunki w jakich wypływały obie sprawy.Ale ludzie jak to ludzie świadkami nie byli, w dupie byli, gówno widzieli, a i tak wszystko wiedzą.

Temida

2009-07-22 14:22:50

+1
PlusMinus

Do wszystkich WZYSTKOWIEDZąCYCH: znamy Jacksona z prasy i telewizji, czy zatem można powiedzieć, że wiemy jaki był? Czy znamy tylko pewien jego obraz kreowany przez przychylne lub nieprzychylne mu media? Kto odpowie dostanie marchewkę...
Do Cruz i innych Jackson został oczyszczony z zarzutów. Ojciec pierwszego dziecka przyznal się, że oskarżenie było fałszywe i zrobil to dla pieniędzy. Michael był skrzywdzonym, bardzo ekscenrtycznym dorosłym człowiekiem, dorosłym, który lubi dzieci, gdyby był kobietą nikomu nawet by do głowy nie przyszło, żeby wyłudzić w taki sposób pieniądze. Nie wiadmo dlaczego ludzie uważają, że kobieta nie może być pedofilem. Poza tym Ameryka na punkcie krzywdy dziecka ma obsesje gorszą niż każdy inny kraj. Nie mówią że to źle, ale żadna skrajność nie jest dobra. Nawet w Polsce, aby zniszczyć człowieka wystarczy rzucić oskarżenie o pedofilie i bez dowododów wchodzą i zabierają Ci cały sprzęt i wytaczją proces, który często nawet poszlakowym nie można nazwać.

Temida

2009-07-22 14:07:29

0
PlusMinus

Cruz, ale ty glupia jesteś...

Zw1d

2009-07-12 16:39:20

0
PlusMinus

21, ladne ryjki majo

Mazoka

2009-07-07 15:21:44

-3
PlusMinus

z- o co Ci chodzi? czepiasz się jak rzep psiego ogona

hct10

2009-07-07 12:31:05

-1
PlusMinus

Ja mam swoj pogląd w czym problem "Z"?

z

2009-07-07 11:30:47

-1
PlusMinus

Wsn- mądrze powiedziane.
hct10- kolego nie możesz się zdecydować czyją bierzesz stronę, co?
mazoka- trochę powagi ;|

Mazoka

2009-07-05 07:59:52

0
PlusMinus

czego nie można rzec o Tobie cruz :P

cruz

2009-07-04 22:13:57

0
PlusMinus

bravo dla mazoki w końcu coś mądrego rzekł

hct10

2009-07-04 22:04:43

-2
PlusMinus

Brawo dla Agaty i dla 7alutka7

Mazoka

2009-07-04 20:04:11

-1
PlusMinus

http://www.wykop.pl/link/205846/odpowiedz-jona-lajoie-na-reakcje-po-smierci-michaela-jacksona

7alutka7

2009-07-03 22:18:35

+2
PlusMinus

nie obchodzi mnie jak zyl ....kocham Jego muzyke ...Był prawdziwym Królem .....i tego nic i nikt nie zmieni!!

Agata

2009-07-03 16:53:43

+3
PlusMinus

Michael Jackson to część mojego dzieciństwa, nie dziwi mnie że ludzie po nim płaczą bo są w szoku- nikt nie spodziewał się że teraz umrze. Ja na przykład czekałam na jego kolejną płytę. Płacz nie oznacza że traktowali go jako bożka tylko jako barwną, kontrowersyjna postac, artystę który nie tworzył aby zarobić. Jak nie on to kto będzie wierny jakości przez tyleee lat?

whateverulike

2009-07-02 20:17:00

-1
PlusMinus

Zgadzam się z w3n5zu..

A tak poza tym, to opcja komentowania jest chyba po to, żeby komentować galerię a nie wykłócać się o swoje racje...
Chyba, że się mylę, to mnie oświećcie..

hct10

2009-07-02 19:17:47

-1
PlusMinus

do w3n5zu: A Ty jaki?

w3n5zu

2009-07-02 17:02:13

-1
PlusMinus

@hct10 a jaki ty poziom reprezentujesz?

Nie obchodzi mnie kim był i jaki miał kolor skóry itp ale trzeba przyznać ze tworzył wspaniałą muzykę

maxum

2009-07-02 15:56:55

0
PlusMinus

był chory na bielactwo ! / chciałbym widziec jak pierdyknie /

maxum

2009-07-02 15:56:54

+1
PlusMinus

był chory na bielactwo ! / chciałbym widziec jak pierdyknie /

Komentarze: 12
Widelec.ORG on Facebook